torsdag 20 juli 2023

Väntan på bussen, layout

Hej kompisar, idag blir det en layout om alla de där vardagsstunderna som också är värda att föreviga - väntan på skolbussen.



Här ser man att jag embossat swirls med två olika embossingpulver, använt en stencil tillsammans med Multi Medium och rosa akrylfärg. 


Mönsterpapperna från Scrapaholics innan jag började arbeta med dom. Fiiina!!


Ovan, resultatet. Nedan, processen. Använde mig av den befintliga skylten på pappret, och skar ut själva skyltdelen med en hobbykniv. Använde pincett för att få dit alfabetsstickersena, glossy på fjärilarna och 3D-kuddar under skylten.




En kant av blommor och pärlor längs med fotografiet. Färlorna är fastlimmade med Multi Medium matt. Vackra fjärilar i 3D. Allt från butiken.



Embossingdags! Stämpel, stämpelkloss, embossingstämpeldyna, embossingpulver och embossingfön.



 
Det mönstrade bakgrundspappret har massor av vackra fjärilar och för att framhäva dem mer satte jag Glossy Accent på allihopa.




 Hoppas att du fann något som inspirerar dig i ditt eget papperspysslande!

//Anne-Christine

Länk till materialet jag använt:

IdasMagasin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar