söndag 15 september 2013

Over the Moon

Ett foto av mig och älsklingen när vi var på en väns 45 års kalas i höstas, som även var en steampunkmaskerad. Väldigt skojigt tema att klä ut/upp sig i! LOn gjordes på Surtescrappen och var med i en utmaning där man endast fick använda samma färger på layouten som man även hade på sina kläder den dagen. Som tur var så hade jag alla möjliga färger på mig som passade just till denna LO.

Till min stora glädje så vann min LO förstapriset i röstningen! Woohoo! Priset sponsrades av CiLi in Papers och kan ses på sista bilden i detta inlägg. :-)


Blommor, metall, fjädrar och bling passar till allt.


Några dies med gears, en mustasch och en sådan däringa fotomojäng. (Kan möjligtvis heta photo wheel). En klocka och lite 3D-kuddar.


Lite spets kanske? Ja tack!


Den här roliga tävlingen var sponsrad av butiken CiLi in Papers och jag vann en snygg punch från Tonic Studios samt en dubbelhäftande tejp från Crafters Companion. Tack för den fina vinsten CiLi!



4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Det var du värd för din fantastiskt fina layout!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catrin, ja det var en bra dag för pyssel för vi gjorde väldigt fina alster allihopa.

      Radera
  2. Även jag stämmer in i Catrins kör - du var väl värd den vinsten. LOn är underbar - Grattis!

    SvaraRadera