söndag 22 september 2013

En tag med hösttema

Den här fina tagen gjordes på Surtescrappen i en utmaning som sponsrades av butiken Creativica. (Detta var innan jag blev DT för nämnd butik). Temat på tagen skulle vara "Skördefest".  Jag som nästan aldrig gör tags tyckte att utmaningen var svår och gjorde så gott jag kunde och till min stoora förvåning så vann min tag förstapriset i röstningen. *Glad!*


Priset var ett väldigt fint kit i höstens tecken. Tre läckra papper från Reminisce, fyra matchande band, massor av blommor och en urtjusig gummistämpel från Maja Design. Jag som inte ens visste om att Maja Design gjorde stämplar. Tack för det fina priset Creativica! (Länk till Creativicas butik.)


4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Den var du väl värd! Tagen är läcker, snyggt med "kapsylen". Tack för tipset! Ska försöka inhandlas så jag kan testa...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja det är så det är! Man får försöka att utmana sig själv lite. ;-)

      Radera