måndag 4 maj 2015

Prinsess-Pocket Scrap del 1

Hej på er, maj är här och det känns helt UNDERBART!!! Ljus och värme, det är grejer det! Idag visar jag en pocketscrapsida med prinsesstema som jag gjort till Creativicas inspirationsblogg och eftersom det är en kalasmånad i den bloggen så har jag valt att scrappa foton från ett födelsedagsfirande av vår lilla tjej.
Har använt mig av papper från My Mind´s Eye, Panduro och Becky Higgins. Wasitejp från YouDo, blommor och blomblad från Prima, dies från Spellbinders, Becky Higgins och Quickutz/LifestyleCrafts, ett prickigt band, en hörnrundare samt en glitterpenna från Wink of Stella till blommorna och titeln. Glittereffekten från pennan syns dåligt på bilderna med skimrar fint och tydligt i verkligheten.
Här har jag utstansade bokstäver och siffra från Quickutz/LifestyleCrafts som jag har målat med Wink of Stella penna för att få en glittereffekt. Kortet är ett PL-kort från Becky Higgins.
Blommor och blad från Prima målade med glitterpenna från Wink of Stella. Kronan är utstansad med en die från Quickutz/LifestyleCrafts.
Fotot är utstansat med en die från Spellbinders. Söt röd washitejp med hjärtan från YouDo.
Jag har två till PL-sidor att scrappa från detta firande så det kommer en del två om någon vecka. 
//Anne-Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar