lördag 8 februari 2014

Härliga Tider Tillsammans

Denna månad är det jag som fått stafettpinnen i liftutmaningen av Karin inne hos Creativica. Vi i designteamet ska få varsin annan designer tilldelad oss, som vi ska titta lite extra på och inspireras av under en månad.  Emma Trout heter den talangfulla scrapdesigner som blev ledstjärna i detta projekt. Jag kände till Emma och hennes alster sedan tidigare och hon har en unik och härlig stil! När jag var inne på hennes blogg så bestämde jag mig för att CASEa ett alster. (CASE=Copy And Steal Everything). Emmas orginallayout finner ni HÄR. Jag har försökt att göra min så lik hennes som jag bara kunnat för att lära mig själv nya och för mig outforskade vinklar i denna underbara hobby. Det var en väldigt rolig utmaning!




Om ni vill veta  mer om vilket material jag använt mig av så finner ni det HÄR.

Tack för att du tog dig tid att läsa mitt inlägg. Tack till Kada som gav mig denna roliga utmaning och tack till Emma Trout som gör så fina alster som hjälper mig att utvecklas inom denna härliga hobby. :-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar