fredag 8 augusti 2014

Love

Efter förra veckans debut att hänga med i skissutmaningarna inne hos Veckans Nya Skiss så har jag nu gjort ytterligare en layout från deras blogg. Skiss #26 är det som jag tolkat.
Alla mönstrade papper och stickers är från BoBunnys serie Family Is, förutom en snutt blått papper från Panduro. Jag har chalkat och kantskrapat både bakgrundspappret och den fyrkantiga fotomattan. Färgen jag chalkat med är Distress Inkdynan Broken China. På sidorna av det gula cardstockpappret har jag doodlat lite streck och hjärtan med en brun zig writerpenna samt fyllt i hjärtana med en orange zig writerpenna.

Jag hade tänkt att spraya en eller två mister på bakgrundspappret men jag var lite trött och voops så hade jag redan limmat fast allt, utan att ha mistat... Ja så kan det gå, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig men det kan bli bra ändå. ;)

Några blommor, en rosenknopp, en knapp, en hjärtabrad och några dewdrops. Titeln love klippte jag ut från ett av de mönstrade pappren, tre ordstickers och en bård med hjärtan, allt från Family Is. Fäste även tre gula hjärtan/halvpärlor över mitt runda foto, som fick sin runda form med hjälp av en Spellbinder die.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar