söndag 31 augusti 2014

Lovin´ from the Oven

Nu har jag gjort klart min tolkning av sponsorskissen inne hos Veckans Nya Skiss. Skissen är gjord av Gisela/Scrapbook etc och är en bubbel layout. Det var ett tag sedan jag sist gjorde en bubbel layout så detta var en rolig utmaning. LOn handlar om när barnen och jag bakade blåbärsmuffins för några år sedan.


 Papperna jag använt mig av kommer från två av BoBunnys kollektioner, Sweet Toth och Family Is. Cupcakekantstansen kommer från Ica, två stämplar från Crafty Secrets och en stämpel från Panduro. Fyra cardstock från Bazzill. Två band, några blommor, brads och halvpärlor samt en bottlecap. Rosa washitejp från YouDo.
//Anne-Christine

Mina tolkningar av augustiskisserna inne hos Veckans Nya Skiss:
Min tolkning av VNS #26
Min tolkning av VNS #27
Min tolkning av VNS #28
Min tolkning av VNS # 29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar