fredag 15 augusti 2014

Lucky Star

Har hittat till bloggen Hobbyworld och gjort en layout till deras augustitävling. Utmaningen är att skapa ett alster där färgerna blått, grönt och gult måste finnas med. Jag har gjort en layout med papper från BoBunny om lyckan att finna en sjöstjärna.

Papprena jag använt mig av är från BoBunnys serier a gift of loveSurprise och Detour  samt ett papper från Fancy Pants som heter Rough and Tough. Jag ville ta vara på stjärntemat från bilden så därför valdes papper och washitejp både utifrån att det fanns stjärnor med samt utifrån färgerna i utmaningen.


Tre färgglada washitejp från YouDo i denna utmaningens färger och en sjöstjärnecharm som jag färgat in med rosa IncaGold för att få den att passa in bättre samt en bit snöre i en rosett.


Tre knappar och lite juteväv. Diesen jag använt mig av kommer från QuicKutz/LifestyleCrafts. Gult cardstock från BasilBasics som jag kantskrapat. Pennorna är en brun och en grön zig writer.

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig och somrig LO!!

    Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds augustiutmaning!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färgklick! :)

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin ~ Lillpiga

    SvaraRadera
  3. oh, vilken sprakande layout!
    Roligt att du är med och deltar i Hobbyworlds augustiutmaning!
    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera
  4. Vad många fina detaljer. Jättefin LO:)
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

    Kram Tesa/Therese

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig layout och jag gillar verkligen alla stjärnor.

    SvaraRadera
  6. Åh så fin layout! :)
    Tack för att du deltar i Hobbyworlds tävling. :)

    SvaraRadera
  7. Snygg layout! Älskar de där BoBunny-papprena! :-)

    SvaraRadera