lördag 4 oktober 2014

I´s all about the attitude!

Hej på er! Härliga höstfärger lyser upp naturen och jag njuter i fulla drag av denna årstid och finner det lätt att scrappa med en av mina favoritfärger - orange. Ja, jag kan nog gå så långt som att säga att orange är den vanligaste färgen på mina layouter oavsett årstid och det är en färg som både gör mig glad och rofylld.

 Eftersom jag älskar orange så köps det en del kläder i just den färgen, vilket leder till att det blir ännu lättare att scrappa med den fina färgen. Så är min scrapcirkel sluten. De papper jag använt mig av kommer från DCWV, BoBunny, Tim Holtz och Graphic 45. Fyra cardstock i färgerna svart, orange, röd och vit. Svart washitejp med döskallar på i alla fyra hörnen.
 På den vita cardstocken har jag stämplat två olika stämplar och klippt ut dem. En skruvbrad, en stor röd brad och en liten röd brad.
 Tagen kommer från Fancy Pants och i den har jag satt fast två bitar hampasnöre. Bannern är negativet från en Tim Holtz die.
 Döskallen i bottle capen kommer från ett Panduropapper och bredvid den finns en washitejp från Tim Holtz. Pilen är en die från Technique Tuesday. Denna layout är gjord till Creativicas inspirationblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar