söndag 15 februari 2015

1á Teaterbesöket

Hej på er! Idag har jag fått ihop en layout med foton från dotterns första teaterbesök för flera år sedan. Arbetade efter skiss #50 inne hos Veckans Nya Skiss.
Har chalkat kanten med svart Distress Ink och sedan sytt två varv runt med symaskin. Det är så sällan jag syr på mina layouter men jag borde verkligen anstränga mig med det oftare! Teatermaskerna är dies från Quickutz/LifestyleCrafts och alla andra dies är från Spellbinders. Alfabetsstickers från Glitz och October Afternoon, några knappar, en hjärtrhinestone och en hjärtbrad. Bakgrundspapper från Basic Grey, fyra olika cardstock och en pappersveckare.

Här är skissen som jag utgått från.

Tack för att du besöker min blogg och lämna gärna en kommentar. :-) / Anne-Christine

4 kommentarer:

  1. Fin layout med de fina cirkelramarna! Tack för att du är med och tolkar VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Det är roligt att tolka era skisser!

      Radera
  2. Härligt färgglad LO som man blir glad av! Kul detalj med teatermaskerna. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Tack Åsa! Det var en rolig skiss eftersom det var så många runda element med. Skissen bjöd på kul nytänk!

    SvaraRadera